Mijn eerste grote reis - Reisverslagen van Laura Stassen - WaarBenJij.nu Mijn eerste grote reis - Reisverslagen van Laura Stassen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste grote reis

Deze reis is mijn eerste grote avontuur buiten Europa! Hier zal ik mijn ervaringen met jullie delen hoewel ik af en toe ook nog een stukje zal schrijven op www.zinenverzin.wordpress.com! Ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2011

Droom je leven maar leef je dromen. Ik ben er weer

16 Augustus 2011

Verliefd op Córdoba

06 Augustus 2011

De B van Bolivia, busrit en Buenos Aires

25 Juli 2011

Wat reizen is voor mij

01 Juli 2011

Even acclimatiseren
Laura

Op deze site zal ik een reisdagboek bijhouden van mijn trip door Peru. Zes weken op avontuur! Ik ben heel benieuwd, wellicht jullie ook dus houd deze site én mijn eigen site in de gaten: www.zinenverzin.wordpress.com

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7483

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn eerste grote reis

Landen bezocht: